Newsy

YouTuberzy i Play dla WOŚP – pomaganie przez oglądanie

WOŚP

Jak dotychczas, czyli dzień po premierze, zebrano ponad 140 tysięcy wyświetleń, czyli 14,5 tysiąca złotych.

2. stycznia nowego roku do sieci został wpuszczony wyjątkowy teledysk – piosenka stworzona na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pod patronatem Play. Jest to pomysłowa akcja charytatywna odbywająca się we współudziale YouTuberów, którzy swoją twarzą i zasięgami wspomagają 25.finał WOŚP.

Im więcej wyświetleń, tym więcej pieniędzy dla WOŚP

Właśnie dzięki temu, że wszystko odbywa się pod szyldem operatora Play, zwiększające się viewsy zapewniają wzrost kwoty, którą przeznaczy on WOŚP. Jak dotychczas, czyli dzień po premierze, zebrano ponad 140 tysięcy wyświetleń, czyli 14,5 tysięcy złotych. I to w tak prosty sposób! Całkiem nieźle, ale możemy więcej, dlatego kliknijmy, wyślijmy znajomym czy nawet wrzućmy to na fejsbukową tablicę. Cisi użytkownicy mogą zrobić wyjątek, w końcu cel jest szczytny. W tym roku zbieramy nie tylko dla dzieci, ale również dla osób starszych i to właśnie tym drugim dedykowana jest piosenka.

Starzy, ale jarzy

„Stary Człowiek i Może” – tak brzmi tytuł klipu wyraźnie nawiązujący do tytułu znanego opowiadania Ernesta Hemingwaya. Piosenka ma zwracać uwagę na wartość osób starszych, walczyć z okropnym twierdzeniem o ich nieużyteczności. Nie jest stratą pieniędzy ani czasu dbanie o zdrowie seniorów, są tak samo ważnymi ludźmi. Każdy z nich ma za sobą lata doświadczeń i setki cennych rad, które może przekazać młodszym od siebie. To starsze pokolenia wychowały młodsze, dlatego należy im się za to odwdzięczyć, pamiętając, że i na nas czeka starość.

Wokal Z Dupy

Drastycznie powiedziane? Nie. Serio, wykonawcą piosenki jest Z Dupy, czyli Maciej Dąbrowski. To on napisał tekst, wyreżyserował teledysk oraz w nim wystąpił. Za muzykę, która zresztą wpada w ucho i wprawia w pozytywny nastrój, odpowiedzialny jest RAU. W refrenie słyszymy damskie głosy, te same, co w raperskiej bitwie między Hermioną a Smerfetką. Tak jest, Szparagów nie mogło tam zabraknąć. Podczas wesołych pląsów na ekranie możemy zobaczyć także kultowych sprzedawców z reklam Play, Ewę z Red Lipstick Monster, Paulinę z Mówiąc Inaczej, Blowka, JDabrowskiego, Izaka, Drollercastera czy wreszcie Dancing Międzypokoleniowy. Brzmi poważnie, a wygląda luźno i zabawnie. Ci ostatni swoją działalnością na co dzień promują przesłanie piosenki.

Działajmy – oglądajmy i udostępniajmy, w ten sposób pomożemy Wielkiej Orkiestrze. W YouTube także drzemie siła, pokażmy to!

Dodaj komentarz

Najpopularniejsze

Wszystko o polskiej scenie YouTube.

© 2016 - vStars.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Sekretarz redakcji - Ksawery Tyzo.

To Top